Th3 cod3 hunt

Section 2 Group 1 and Group 2
                                                       
Paham tak title tu ? utk budak budak ict UTeM paham lah kot mereka. Haha. Ni boleh dikira game lah kan. Ala ala amazing race asia "congratulations, you're contestant number one" Haha. Best boleh tahan bende alah game ni.

Meh sini pakcik explain ye anak anak. Game ni sume students tahun 1 IT kene join. WAJIB! haihh. then lecture kitorang dah bagi group ikut markah mid term exam itu hari. yang markah tinggi tinggi satu group, sampai lah ke markah fail. Haha. Satu group empat orang. Aku segroup dgn fadzliana, syahir shah and zazmi. Game dia setart setart dia bagi paper code dgn satu lagi paper soalan programming. jawab soalan tu. and jawapan dia (nombor) tgk dekat dalam paper code tu nombor jawapan tu then nanti tau lah lokasi dia. bilik kuliah 1 ke 2 ke. sukatilah bpe bpe. Then da sampai check point tu dia bagi soalan dalam kertas. Kene solve kan. Bagi balek kt org yang jage check point tu. nanti dia bagi lagi kertas 'soalan' kedua. yang second punya ni kene solve kan utk dapat tau location ke dua. haihh penat kan ? ada 5 checkpoint and 10 soalan yang beza beza and belit belit -.-'

Tapi yang best nye. aku ikot je bontot group aku. tolong sikit sikit je. aku lebih amek gambar daripada tolong dorang buat. Haha. okay pe. nanti dorang cari aku jugak an sebab gambar tu. takda aku, takda lah gambar korang. Haha. banyak lah jugak gambar dia. nak upload nnt . tapi tgk kt fb jelah ye. setakat ni belum upload lagi. sebab camera nye bukan aku punye . Haha. And Alhamdulillah tempat ke-9 kire dalam list top ten lah kan. bangga woo :O byk lagi kot team. Haha

Okay okay itu je kot. nanti aku dah upload, aku bagi tau. tgk lah. daripada gambar tu dah tau dah kitorang enjoy dgn game cod3 hunt tu. Haha :)

C++ Group member DIT G20 :)