Adik oh adik ~



Haha okay lahh. cerita pasal relationship kt fb tu. Kat sini aku explain ye kawan kawan sedara mara semua. Haha. Mcm ni. Si Fadzliana Farouk tu dengan aku kire mcm adik lah kan. tah tetiba mcm mana boleh jadi adik. Haha. Dia ada masalah. Biasa lah. aku kan BaderLove. Haha perasan ! Dia story kt aku pasal kisah dia dgn exbf dia nii. blah blah blah. taknak cerita. Then kitorang plan nk kasi jeles kt ex dia tu. Lagi lagi ex dia tu Ego. so lagi lah aku berpengalaman an. Haha. Orang yang tanye kat wall FB or kat relation status tu aku jawap aah je. Haha. tapi yang kat chat tu aku cerita lah cerita sebenar kann. bpe orang je yang tau.

So Here goes the plan :D
  • Aku dgn adik konon konon In a relationship
  • Kat fb kitorang wall menggedik habis habisan. Sumpah aku pun geli geleman je buat ayat ayat jiwang kat kau dik. Haha
  • Si adik kene jadi Heartless kalau si ex ni text ke ape ke, jawap kasi dia sakit hati.
  • And si adik ni kene ego sama taraf dengan si ex ni. 

Then Berjaya lah kene kan si ex ni.
Nampak mcm kitorang plan jahat gila kan ? Siapa suruh ex dia tu buat jahat dulu. Sampai adik ni nangis.

Then last but not least. cewahh.
 God always make a story with a Happy Ending. If you're not happy, then that was not End of  your story. Be patient okay.