Haihh lagi sekali tak jenguk blog

Ehem. well busy. biasa lah. Haha. Semalam Melaka hujan lebat. Jb taktau lah kan. tapi blog aku ni banjir. Jap nak bersihkan. sedut sedut air air ni sume. kejap okayy. 5 minit.

---------------10 minutes later----------------

Alah biasa lah janji melayu. cakap 5 minit. tapi last last 10 minit jugak. Haha. Today i'm gonna post about UTeM. Dah habes dah sem 1. Tinggal final exam je. So after kuliah tu sempat la jugak bergambar kann. ni lah hasil nye. 
JENG JENG JENG
Ehem. This is Dr. Mariana. Our English teacher. This picture were taken after public speaking class. Oh sorry for my broken English. Haha.

Ehehem. Aa ape name cik ? saya lupe lah. Haha. Die mengajar subject micro p. which is microprocessor. wahh. Haha. Elektronik ape tah name panjang die. Aku mmg suke tak amek tau ni. tgk lah. name die pun aku taktau. Haha. Ada 3 Lecture yg mengajar subject ni. En. Rostam, En. Hafiz. And dia ni ha aku lupe name die. Haha.



Tadaaa. Ni name die MISS Nurul. Haha saje je nak besarkan MISS tu kan. Hehe. patot bangge la dgn die. Mude mude da jadi lecture. wahh. Haha. belah kiri dgn laki. belah kanan dengan perempuan. Ehh Awakk ♥. Awk pulak yg diri kat tengah ye. patotnye miss nurul lah ! ish mara nii mara nii. Haha. Love You.
Opp ! Stop stop. ni post utk lectures okay ! hee.

And Last but not least. ceh ceh ayat kauu. Haha.
Haaa ni Subject C++ Or yang dikenali sebagai Programming. Best kot subjek ni ! coding coding. Wahh. Haha. Oh lupe pulak. name lecture ni MISS Ida Hoh laa miss jugakk. Haha. The best subject ever ! reason pertama sebab aku segroup dgn Hehe. dua kali ombakan group. Dua dua satu group. Haha.

And Last and least least. takde But but lagi.
I Miss My Class ! And of course la kawan kawan dalam kelas tu kan. Haha.
*ahh tade nye click click to enlarge. korang bukannye rajin pun. Hehe

 I Love You

End Of story Goodbye.
its not the end :)