Well what can I say :)

*Somewhere in Melaka like Bazar stall.
 29/10/2010
Mata saya sakit masuk something.
Dia perasan mata saya berair.
Dia tanye "Kenapa mata berair tu wak ?"
Saya cakap "Takde ape ape. Habuk je kot."
Dia bukak mata saya then dia tiup :)
Tp tak hilang lagi sakit.
Mata saya merah.
Dia Risau :(
Dia cuba jugak cari ape yang ada dalam mata saya.
Akhirnya jumpa. Rupanya ada bulu mata dalam mata saya.
Dia cakap "Ha da jumpe dah. Ada bulu mate la bie dalam mata. Takut la nak keluarkan"
Saya cakap. "tape. bia kite try sendiri. katmane bulu mate nye?"
Dia cakap "Kat hujung tu haa wakk."
Saya try kuis kuis tapi tak berjaya.
Mata saya makin merah
Dia semakin risau ♥ ♥
Dia beranikan diri untuk tolong
"Meh sini kite try keluarkan"
Dia cuba sedaya upaya keluarkan bulu mata tu :)
At last. Keluar jugak.
Lega rasanye  
Thanks baby. 

I Love You ♥

"Ape tu dalam mata ? haa dikk. nasib baik dia sayang kau. Tengok tu. Dia tolong keluarkan dari mata kau tau walaupun bende tu kecik. Punye lah risau die. Kalau la abg yang kene mcm tu. Jgn harap dia nak tolong. Hahahaha
* Abang yang meniaga dekat situ cakap.
Yes I know. Again I Love You ♥


End Of Story. Goodbye.
Its not the end.